Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@metaalboutique.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Corten wintertuin
Gratis verzending van alle producten binnen Nederland en België
Gratis verzending

Gratis verzending van alle producten binnen Nederland en België

Per bestelling op maat gemaakt in Nederland
100% Nederlands product

Per bestelling op maat gemaakt in Nederland

riendelijke en professionele klantenservice
Klantenservice

Vriendelijke en professionele klantenservice

Beveiligde website en betaling via SSL verbinding
Beveiligde omgeving

Beveiligde website en betaling via SSL verbinding

Achteraf

Achteraf

iDEAL

iDEAL

Bancontact

Bancontact

Klarna

Klarna

Apple Pay

Apple Pay

PayPal

PayPal

SOFORT

SOFORT

Belfius

Belfius

KBC/CBC

KBC/CBC

ING

ING

Creditcard

Creditcard

Overschrijving

Overschrijving